PORSCHE 911 930 SC

PORSCHE 911 930 SC

911 to poważny samochód sportowy i trudno uwierzyć, że model właśnie świętował swoje półwiecze. Z taką historią jazda samochodem to tylko wyjątkowe doświadczenie, które można sobie wyobrazić, a jeden zdominowany przez ten chłodzony powietrzem silnik wyrzucony z powrotem.

Dzięki mocnemu przyspieszeniu powstaje niesamowity hałas, który zachęca do mocniejszego wciskania, co jest łatwe do zrobienia dzięki oferowanej mocy. A jeśli 180bhp nie brzmi tak bardzo w dzisiejszych czasach, to wystarczy wcisnąć coupé do 60 mil na godzinę w około 6,5 sekundy.

Ale nie chodzi tylko o prędkość, ponieważ do opanowania jest również znana obsługa 911, a nauka, jak najlepiej wykorzystać jeden z tych samochodów, jest częścią tego doświadczenia. Reputacja nie jest wspaniała, a zbiegowisko z szybkością – szczególnie na mokrej drodze – może doprowadzić do trudnej chwili, ale wielu właścicieli uważa, że ​​reputacja jest niesprawiedliwa.

Najlepiej sprawdza się podejście „powolne w / na zakręcie”, ale na suchej nawierzchni, w wersji 911, układ tylnego silnika jest niezaprzeczalnie imponujący. Tak samo jest z układem kierowniczym, który czuje się żywy w twoich rękach, gdy wkręcasz kompaktowy układ SC w dół drogi, i bez żadnej pomocy, aby zepsuć wrażenie, że jest to bardzo czułe ustawienie.

Zawieszenie działa również dobrze, nos delikatnie kołysze się w górę iw dół dzięki sprężynom z drążka skrętnego, a hamulce są mocne. Kabina SC również jest klasyczna 911, a kierowca zmierzył się z pięciokrotnym zestawem przyrządów, licznikiem obrotów na wprost. W porządku, jest nieco scattergun podejście do drobne kontroli, ale łatwo się do tego przyzwyczaić, aw każdym razie jest jeszcze wiele do skoncentrowania się na tym dziwaczne pedały podłogowe zawiasach. Wrzecionowata dźwignia zmiany biegów wygląda na niezręczną, ale w rzeczywistości sprawdza się dobrze. Dzięki dobrej pozycji do jazdy i doskonałej widoczności, model 911 może być idealnym codziennym samochodem sportowym.